MIN HELG

Hejjsan för låt för att jag inte skrev igår men det var så mkr som hände , det började med en vanlig morgon sen var det fotbollsmatch och vi vann men 8-2 mot Bo FF och jag gjorde ett mål och flera mål passar !  så vi vann serien ! :) Jippi ! Sen så skulle kag vara med Tove , Ellen och Julleh . Vi skulle till stan så det var bara att åka hem och ducha och klä på sej , :) Sen så möte jag dom hemma hos Tove bara för att Ellen inte var klar annars hade jag möt dom i Farsta Strand , !! Sen så åkte vi in till hötorget elr nåt och kollade på lite kläder och så , jag köpte bara en marccara (svart & rosa) sen så fikade vi på ett kaffé , mums man blev jätte mätt på det vi tog :P sen så kollade vi lite till på kläder sen så åkte vi hem till Tove och Tove och Julleh åt mat där men inte jag och Ellen sen så skjusade Toves mamma oss till Coop Extra och handlade lite chips , läsk och godis :) sen så gick vi hem till Julleh , det tog typ 40 min för att vi skulle hem till hennes pappa och hämta en madrass där , och vi gick jätte långsamt :) men sen när vi kom hem så hade vi as roligt ! det första vi gjorde var att bädda och sen ha brottnig alla mot Julleh och hon vann (jag fattar inte hur menmen) sen så åt vi godis och det och jag och Ellen åt mat , haha Linnea Jullehs syrra fick fixa till oss ! Sen så kollade vi lite på ta och jag och Julleh somnade i soffan , sen så vaknade vi men då gick vi och la oss ;P

Söndag : Min söndag började med att vakna hos Julleh , bara för att Ellens telefon ringde då vaknade alla :P Det var min pappa jag hade glömt att ringa han igår (ojj) men sen gick vi upp efter det . Vi åt chips och godis sen frukost , sen flög vi flugplan (hahahahaaha) det var as roligt ! Sen kom Per och pappa och hämtade oss , jag åkte hem och dushade , sen så åkte vi till Tyresö Kyrka för vi skulle på ett dopp , Kevin döptes , inte så kul men vad skulle jag göra ? sen efter doppet var det ju fika det var mkt roligare och godare :P Nu sitter jag ju bara här och slappar jag tror att vi snart ska äta något , vi får väll see ? Men nu måste jag ju gå tror jag vi ses puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0