ONSD.

Hejjsan jag kom precis hem från skolan , direkt efter skolan så gick jag till stinas och gustas dagis :D Så här var det i skolan idag : Vi började 8.15 precis som vanligt . Då var det slöjd förrut så älskade jag slöjd men nu hatar jag det , vi har en as dum lärare och jag hatar henne ! Efter det så var det rast i typ 15-20 min sen så var det matte men jag jobbade bara jätte lite , :) efter det så var det lunch det var inte ens lite gott efter lunchen var det ID och vi skulle löpa och jag hade mina vanliga svarta skor , gissa om det gick bra elr (- neejj jag fick jätte ont i fötterna och så ) sen efter ID så slutade alla utom dom som har fotbollsklass , och det har jag ! på den sista lektionen så hade vi as roligt i allafall jag , jag satt med chris , jonas och isabella och vi pratade typ hela tiden , det var as kul . vi tittade typ i en växt bok det fanns ett träd som hette typ korvträd as konstigt namn ! :D Sen efter dt så slutade vi och jag hämtade stina och dom från dagis
/ Eran E


Kommentarer
Postat av: jullan,

Vi höll också på med växter och såg också typ det trädet. haha,fett myckey man saknar gamla klasen <3

2009-09-16 @ 18:02:31
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0