Otis 1 år ...

jaa idag fyllde otis 1 år Grattis ! vi åkte till han och fickade och åt mat efter min match , för idag var det fotbolls match och vi vann . vi tog revansh mot dom här när vi förlorade mot bajen ! vi vann med 7-0 och jag gjorde ett mål och typ 2 asister (STOLT) ! Sen så åkte jag hem till mamma och duchade lite fort sen så åkte vi till min syrra och otis där var det jätte många bland annat min ÄLSKADE SYSTER JOHANNA ! sen så var detr ganska många somk jag aldrig sett förrut . men nu sitter jag ju här och har ingen sladd så jag kan inte förra över mina bilder från idag och igår XD men snart så ska jag nog äta ,och på tall om det så var det as goda muffins elr nåt hemma hos otis som man fick det var typ det godaste jag nånsin har ätit ! men snart så måste jag gå , vi ses puss och kram elin *

PS !
OM NI VILL HA EN DESIGN AV MEJ SKICKA ER MSN SÅ FIXAR JAG DET !

DÅ KAN  VI PRATA OM DET OCH SÅ FIXAR JAG EN TILL DEJ SOM VILLE HA ! :D

Kommentarer
Postat av: Tom

grattis grattis!! snyggelin och OTis ^^

2009-09-06 @ 11:30:44
Postat av: LINN

söt blogg :) är allt bra?

2009-09-06 @ 15:17:54
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej :) haft en bra förmiddag ? ^^,

2009-09-07 @ 14:46:59
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0