träna träna träna

Hejjsan nu har jag ätit McDonals , tränat och kollat på träning . Nu sitter jag bara hät och kollar på Idol det ät jätte bra idag jag hoppas att Carl går vidare han är as bra (vad tycker ni?) Träningen gick jätte bra det var lite oseriöst för man fick vänta jätte mkt så då var vi flumiga . Sen bestämde vi att jag och Tove ska stå i mål i helgen XD jag kommer inte vara så braa ? men jag hoppas verkligen det . Jag vill nog börja att stå :) men nu är det rabih han är också jätte bra jag vill verkligen att han går vidare ! ;) Hejså önska mej lycka till på söndag , :) P&K

Kommentarer
Postat av: julla

Jag hejar typ också på han rahbi. Men asså erik gillar jag nt frö han skriker hela tiden. Men han kommer att gå vidare för att han har så många fans :P<3

2009-09-30 @ 20:55:21
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Linda

jadu, jag vet inte , någon blåsa under foten, så har fått en infektion :(

2009-09-30 @ 21:05:26
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0