Aj, aj , aj :P

(bild löst!!!!)

Hemma från en bra och rolig handbolls dag i Östra, ja vi vann så imorgon klockan 9.00 spelar vi final mot Tumba. Matcherna idag gick s bra första vann vi med 13-8 och jag fick matchens lirare, sen i andra så vet jag inte vad det blev med vi vann med 4 och Ellen blev matchens lirare. Jag och Ellen var nästa exakt lika idag haha bara at jag har mörkare hår än henne. Sen så var det typ gruppspelas final om vem som skulle gå vidare och jag gjorde 4 av 5 mål men sen så krokade jag med en annan tjej i Tyresö och kunde inte öppna munnen, hela käken var svullen och kunde inte bita ihop munnen -.- Sen efter matchen gjorde det fortfarande ont men det blev lite bättre för att vi vann, men det gör fortfarande jätte ont :( Men jag kommer spela imorgon det är typ bara en match kvar på säsongen...tror jag?
Men det är jätte många som har tagit massa kort idag så ni får bilder när jag orkar lägga upp måste vila och ta det lugnt med käken. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0