Efter dålig update

Har ju ändå inget att göra så kan ju lika gärna skriva, jag vet att jag inte har skrivit på mer än en vecka men jag var sjuk och så orkade jag inte. Men har ägnat söndag-tisdag med Carro och igår så var vi på farsta ip och skulle köra fotboll med gurra och darre med vi ville inte :P
Sen så kollade vi på GT söders träning. Där träffade vi Kerstin våran tränare och hon frågade om vi skulle vilja möta dom och det ville vi ju såklart så vi ska möta deras lag nästa tordag kommer bli spännande, men helt ärligt tror jag faktiskt att vi vinner ;)

Idag blir det Natta, vi ska ta lite nya kort. Sen vet jag inet vad som händer mer vi får väl se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0