Lördag=Handboll

Har varit i Västerås hela denna dag, träffat en ny kompis också :D
Hon heter Amanda och spelar i f98 i skogås har varit med henne hela dan, vi har kollat på våra brosor och på massor av andra matcher, skulle ta massor med bilder man så klaert när jag sätter på kameran så står det ju "kameran har inget batteri" :/
Imorgon är det slut spel ska kolla på dom då, jag har bland annat kollat på GT söder min gamla glubb där några gamla kompisar spelar det är killar, och Skogås p97 och torsland från f99-p97 :)
Det är verkligen kul att kolla, och ni vet filip som jag la ut bild på för nån dag sen? Han spelar också så imorgon ska jag väll prata lite med han, vågade inte riktigt det idag :) Är lite för blyg, men imorgon som sagt blir det att vara med Amanda hon ska typ visa lite saker med nintendot hur man blir odödlig och lite sånt :P

Jaja men senare ikväll är det ju El Clasico, tror inte att jag ska kolla för ska upp klockan typ 6.00 imorgon med, imorse gick jag upp halv 6 :O 

Men ha en fortsatt bra lördags kväll pouss på er ;)


Kommentarer
Postat av: julia

haha,okej från vilken affär?

2010-04-11 @ 15:22:42
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Tove

Åå har du :) Lägg in bild ikväll ! Snälla ber !! Orkar inte vänta tills imroron XD

2010-04-11 @ 18:02:54
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0