FÖRSTA FEBRUARI

Jaha då var det dax igen. Sitter och kollar på outsiders fixterad av fett typ :P
Haha det är roligt det handlar om typ 3 kvinnor som är rädda för fett en hatar sin kropp.
E´n är rädd ör fetta mäniskor hon börjar typ böla när det kommer en tjockis nära henne.
Och den sista har bara 7% fett i kroppen och en normal har 35% :P Helt sjukt ! Men träningen gick väl dåligt för mej men bra för alla andra, sen på springningen så skulle vi springa 3 var på mossen men jag sprang bara 2 för jag mådde illa och hade ont i magen så när jag kom in köpte mamma ett äpple till mej och då mådde jag bättre sen så skulle jag ju ducha där och det tog ju typ 40 minuter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0