Handboll snart !


eken 07

Sanrt är det handbollsdax jag är inte så suge på att sätta mej i en bil och spela en match menmen, jag är aldrig sugen på att spela längre inte att träna häller. Jaja så blir det väll när man tränar för mkt. Snart som sagt ska jag sätta på mej mina saker och mamma kör mej till handbollen efter det ska jag inte vara med på samlingen för min bror spelar i Tumba och vi måste se på den matchen. Efter det ska jag hem och dusha sen ska jag väll till Natta och sova där. Jag vet inte vad vi ska göra imorgon men det komme vi på sen, jag tror att hon har fys träning senare idag, men jag ska inte träna för jag har redan spelat en match idag så....
Men vi ses senare älskar er mina läsare fortsätt att läsa min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0