HANDBOLLEN ÄGDE IDAG !

Oj jag har typ inte skrivit idag men här kommer ett kort inlägg för har egentligen inte tid med det här idga så började det med att jag åt frukost sen så åkte jag och Natta till farsta och kollade köpte inte så mkt, hade inte så mkt penngar med mej :P Sen så åt vi lite sen så typ åkte vi hem till henne och badade och hade ansiktsmask, jätte mysigt. Jag gick hem och byte om as snabbt sen skjusade anton mej till carro och vi åkte till handbollen idag på handbollen var det as bra jag tror det typ bara var några bollar som vi tappade, BRA BRA ! Imorgon har jag inget för jag har bestämt mej nu att ta en uppbehåll på fotbollen så jag har lite mer tid för annat har aldrig tid mer. Men nu har jag ju det bra :) När jag kom hem så åt jag mini pizza en och ne halv :O Var verkligen as hungrig ! sen kollade hela familjen på "familjen anurlunda", efter det så spelade jag och mamma eller bara mamma mario på nintendot, men sen kom hon inte vidare då sa hon den som kommer vidare nu får 100 kr av mej och jag kom vidare as lätt ;) oj det här blev lite längre än vad jag hade tänkt mej ?
Jaja vi ses imorgon puss :)

(bilden är från toves blogg)
uppefrån: Ellen, Erika & Julleh (julia)
nedre: julia b, carro (caroline) jag :P och diana
liggande: Tove älskliiing ! (har trosor på sig så du kan vara lugn )
ÄLSKAR ER TJEJER NI ÄR BÄST !


Kommentarer
Postat av: Tove

Oj, asså det är verkligen sjukt mycket :P

Till alla som ser denna komentar! Jag har trosor på mig ;)

2010-02-08 @ 22:03:40
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0