Har inget att göra...

Aha du skriver jag väll igen så eftersom jag inte har något annat att göra, jag har kollat på något på kanal4+ typ, sen så kollade jag på solsidan. Jag gjorde någon dricka som blev as god jag tog inga bilder *suck* men jag ska säga vad jag gjorde, jag tog fram ett glas och en hel apelsin och delade den i två sen så pressade jag det till typ saft eller vad man ska säga sen så hällde jag i en teskedd med vanlig saft (inte blandad) till sist så hällde jag i fruktsoda det blev as gott lovar xD Jaja jag har tagit lite mer bilder jag vet att jag inte brukar lägga upp så mkt bilder, men jag ska börja göra det nu :) Jag måste typ sova snart för jag vill vara utvilad tills imorgon, såklart. Det är ju sista steget eller näst sista för efter detta steg är det slutspel x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0