Har inte haft tid bara !

HejHej har varit hemma en stund nu och lagat mat bilder kommer jag lovar. Förut idag hade vi öppethus i skolan det var faktiskt ganska kul men när jag och jonte kollade högstadiet så var typ inget öppet så jag vet inte kanske söker någon annan stans :/ Sen så hade jag gympa istället för att ha fotboll jag ville inte ha fotboll för att det gikc så jävla dåligt på träningen i torsdags och det var samma övningar idag såp hade gympa det vare as JOBBIGT ! värsta fysen fan ;) Sen efter det så var det fotbollstränings cup och mitt lag vann alla matcher (igen) jag gjorde 4 mål totalt inga i första sne 2 i andra och 2 i tredie ;) Men nu har jag inte så mkt mer att säga kanske kollar på MelodiFestivalen senare ?
Här är bidragen :)

Bild tagen från annan blogg :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0