ONE TREE HILL


Jag är ju typ one tree hill nörd så här har ni fakt om James Lafferty(Nathan scott)



James Lafferty föddes 25 juli år 1985 i Hemet, Kalifornien. Hans föräldrar heter Angie och Jack, och han har en yngre bror som heter Stuart.

James spelade basket som ung, i laget The Bulldogs, och han vann MVP priset. Han har skådespelat sedan 6 års ålder som en hobby. När han var 10 år fick han sin första röst-roll. När han var 14 år gjorde han ett gästframträdande i Once and Again och år 2002 fick han en roll i tv-serien om basketlaget Indiana Hoosiers: A Season on the Brink. Däremellan har han varit med i några tv-serier. Han är aktuell i filmen S. Darko som karaktären Iraq Jack.

Korta fakta om James Lafferty:

- James bror Stuart var med i One Tree Hill, säsong 2 avsnitt 19. 
- James har svart bälte i Tae Kwon Do
- Hans OTH-kompisar kallar honom för ”Baby James”. Andra smeknamn är Jamie och J
- Ryktet säger att James dejtar Sophia Bush (Brooke Davis i OTH)

Vill ni ha fakta om några andra ? Kan fxa det !


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

aaww elin va gullig du är, du är verkligen galen i one three hill va ?

bra att jag visa dig det :D

2010-02-05 @ 13:42:56
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag ÄLSKAR ONE TREE HILL det finns ingen bättre drama serie! My <3 OTH i alla fall kan du skriva om Lucas Scott han är snygg ;D kan du maila mig när du skrivit om honom :D ( I fall jag glömmer kolla din blogg kramar)

2010-04-07 @ 22:32:36
URL: http://pinoygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0