Onsdag...

Goddag allesammans
Skolan idga var väl brai stort jag blev klar med hela matten så hade inget att göra på matten/so för att 6A hade datasalen ås vi fick inte vara där :O
Vi hade gympa me oh dt var ganska roligt tills jag fick en boll i ansiktet.
Vi hade ne vikare han tyckte jag var mkt bättre än den vanliga, men jag tror bara att det var jag som tyckte det.
Imorgon så har vi film i skolan så man får ta med sig en film oc sen rösta vi på vilken vi vill se, och så får man ta med godis och läsk. Så efter skolan gick Bella hem till sig och jag till mig sen så gick vi tsm till HK (hemakväll) och köpte godis och läsk. Fast jag vet inte kanske ska göra lite popcorn imorgon innan jag går ?
Jaja vi får se, det kändes lite tomt i skolan för att Natta spelade DM med 7:fotbollsklass.
puss puss så länge

Haha gjorde n idol bild till Saga !


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: ja det har jag. Jo det gjorde ganska ont.

2010-02-24 @ 18:49:03
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0