Snabbt skolan börjar snart ?


©Elin pilgren Bara min handbolls tjej ,love you lilla syster !

God morgon allihopa,
har sov morgon idag så har tid med datan. Vi börjar 9.35, ska möta Bella
9.10 vid henne ungefär. Sen när vi kommer till skolan har vi teater. Jag har ingen aning
 om varför vi har det menmen...Just nu har jag varit inne lite på facebook och kollat lite bilder
och så, men don har gjort om lite där typ ny design eller vad man nu ska kalla det, för alla som
vill adda mej på facebok heter jag Elin Handboll Pilgren@ fb. Jag skulle skriva igår men blogg.se
dampade så det bara stog error ! :( Så förlåt men jag kunde inte skriva, igår så kollade jag
bara på made in sweden, och glee dom två pogramen är as bra ni borde kolla om ni inte gör det redan.
Men nu ska jag snart möta Bella så måsta börja fixa mej vi ses i know you love me !


Kommentarer
Postat av: S A G A

stina så söt :D

2010-02-06 @ 01:57:05
URL: http://sagalinness.blogg.se/
Postat av: Maria <33

gullig syster du har :) <3

2010-02-06 @ 19:36:01
URL: http://snyggasivarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0