Tisdag, försovit mej :O

Helu allihopa.
Skolan kunde ha börjat lite bättre, jag för sov mej imorse så att jag gick direkt till fotbollen.
Fotbollen idag var rolig, efter fotbollen så åt vi det var typ lax,potatis och romsås. Det var faktiskt gott men Ellinor sa nåt roligt så jag typ gjorde något som jag inte säger...! Haha sen så hade vi elvråd och det gik ju inte alls alla (nästa) alla började att skrivka och jag, Natta och bella mm bara satt helt tysta och väntade på bild typ?
Jaja bilden var också rolig, jag och natta målade en fin bild ;)
Snart blir det one tree hill och sätt mobilen på alarm tills imorgon på 6.50 :O
vi ses så länge puss


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: rooligt att du tycker så gud vad glad jag blir <3



hihi minns inte riktigt faktiskt =)

2010-02-23 @ 19:02:15
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0