4:E PLATS FÖR ENSKEDE 1


Go kväll allihoppa !

Har ni haft det bra idag? jag har varit på fotboll från 14-20.30 ;) Har varit kul det var jätte länge sen jag spelade fotboll, i första matchen van vi med 3-2, i andra med 2-0 och i sista förlorae vi med 0-3 kommer inte ihåg. Men så vi gikc till semi eller platsen om 3/4 plats men vi förlorade så vi kom 4:a i cupen men det var ju bättre än dom andra Enskede. Jag var nästa bara med Melina och Natta och Ellen haha. Jag gjorde ine något mål blev faktiskt lite besviken på mej själv jag brukar alltid ha den viljan så jag gör det men inte den här gången.

aa juste glöm inte att kommentera mer.
 snart har jag bloggat i ett år, eller jag bloggade inte något i juli/juni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0