besök record 2010 !

HejHej som ni kanske har märkt så är jag hemma idag.
För att imorse modde jag bra, me nsen åt jag oh då mådde jag jätte illa så jag är hemma idag istället,och nu när jag kollade på statistiken här på bloggne så var det 32 som hade kollat in min blogg det är record i år tror jag ? Fast jag vet inte ? förut var det typ 31 och nu 32, vad bra att det är några som läser bloggen ;)
Sen så har min syrra gjort en blogg som heter http://johannadage.blogg.se kolla gärna in den sen, hon startade den igår så hon kanske inte har skrivit så mkt än men det kommer. Oj det här skulle bli ett kort inlägg hade jag tänkt men så blev det långt ändå, men jag måste vill för nu mår jag mer illa så vi ses senare när jag mår bättre.

Oj fel inte besöks record 2/1 var det 33 ;) sry glöm ad jag sa !

Kommentarer
Postat av: Leonie

VA KUL I LOVE YOU ELIN!

2010-01-28 @ 21:29:30
URL: http://alltidpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0