där satt dom !

Jag gjorde 2 mål.
Yes där satt dom, vi hade inga riktiga tränare så vi fick köra mest själva,
eller vi hade föräldrar men vi byte och så själva !  
Mitt lag vann hela cupen, haha men det var dåligt att man inte fick något för att vi vann ju.
i första matchen vann vi med 2-1 mot skogås/trongsund och i andra 1-0 och i sista mot enskede
1 vann vi med 3-1 och jag gjorde två mål !!
Snart ska jag och Tove hitta på något typ vi ska höras av när vi har dushat klart och fixat oss lite
och jag är det nu men jag vet inte om hon är det så vi får se, men måste klä på mej nu så...
ps: bilder kommer men jag vet inte om mamma tog några men jag tog några innan matchen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

``vi fick köra mest själva´´

fan va dålig stil !!

2010-01-23 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0