Trött efter en hård träning !


Go kväll alla,hur har ni det ?
Har varit hemma i en timme ungefär, har ju tränat vi sprang ca 3 km ute innan träningen, hjälp!
Men jag överlevde det har ju inte tränat på ganske länge så har inte världens bästa koniskon* men det har
väll ingen efter ett lov? Men nu har jag dushat och tvättat håret med schampoo, balsam och hårinpackning.
Ja imorgon är det skola och gympa som vanligt och en helt ny vecka börjar på nytt.
Snart ska jag äta middag jag är ganska hunrig efter att ha tränatr hårt och inte ätit någon lunch jag och becca
åt bara chips, popcorn, chocklad och drack cola xD Men vi ses skriver några inlägg lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0