hej

Jaha då har skolan börjat igen då. Det var väll som jag hade tänkt mej ungefär kanske lite bättre. Iallfall har vi ju en ny vikarie som heter Isabell. Men första lektionen hade vi spanska älskar det sen engelska , sist sv typ sen så slutade vi 12.45 :) Fast det är ju skönt att börja med att sluta tidigt. Men jag skrev ju inte om igår på träning men det gick väll bra för att inte ha kastat en boll på 3 veckor fast jag har nackspär från igår ajaj ! Men det var jätte pinsamt för att alla sjöng för mej där på träningen på samlingen :P
Men här kommer bilder på mina saker och lite så :)



/ tack för mej !


Kommentarer
Postat av: Johanna :p

vem ??! xD

2010-01-08 @ 20:30:55
Postat av: N A T H A L I E ♥

vad roligt att du fick kameran :D

2010-01-08 @ 21:53:42
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0