frågestunden !

Vilka är dina favorit butiker ?
mina fovorit butiker är nog gina tricot och H&M ? det är mina favvosar man jag gilla flera xD

Hur ser din dröm kille ut ?
Eh jag vet inte riktigt ?

Vilka bloggar läser du ?
Jag läser kissies, dessie, tove och alla vänners !

Vad saknar du mest just nu?
Nu saknar jag sommaren !

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag vet inte har inte tänkt på det?

Vad är det finaste tidlösa plagget du köpt år 2009?
Har ingen aning?

Vad är din favorit serie of all times?
ONE TREE HILL !

Har du msn ?
Ja jag har msn, skickar den till dej som undrade ;)



Ja det var dom frågor jag fick inte så många menmen !


Kommentarer
Postat av: Blondie ♥

Grymt fin blogg! Hur klipper du ut bilderna?

Vilket program/hemsida? <3

2010-01-28 @ 18:51:44
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/
Postat av: tuva-lee domar

vilket tv program har du varit med på? <3

2010-04-14 @ 16:43:25
Postat av: tuva-lee domar

vilket tv program har du varit med i?

2010-04-14 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0