Hemma igen


mer bilder kommer snart eller imorgon, min mat xD

Hemma igen från en rolig film kväll med tjejerna.
Det har varit en väldigt rolig kväll även om jag inte kände alla men ändå det var jätte kul.
Först så öppnade hon sina pressenter, hon fick massor av finna saker.
Av mej fick hon ett halsband och och 2 par örhängen från six. vi åt tacos och kollade på en film
som jag redan hade sätt menmen den är bra jag kommer inte ihåg vad den hete riktigt men
något men white xD Haha jag tog inte så mkt bilder men jag ska nog fråga någon om jag kan få några.
Jaja imorgon är det fotboll och nu ska jag bara fixa lite på photoshop, jag börjar fatta lite nu ;)
men vi hörs för jag ska kolla lite nu där och jag kommer säkert att skriva mer sen.

Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Hoppas de går över ^^.

Jo, jag vet hur man gör, i mitt PS Iallafall (CS4).



kram

2010-01-22 @ 22:53:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Jaha vad bra ^^.

hihi kul att du har användning för dom. krm

2010-01-22 @ 23:48:08
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0