Hos Becca sötaste

Hejsan på er !
Jaja mensan jag är hos becca sötaste fortfarande, vet inte riktigt vad vi ska göra men klockan halv 3 har
vi träning till typ 4 eller något sånt. Nu ska vi typ börja att springa ute igen, Ushh !! det vill jag inte det
är för kallt, och jag har typ inget att ha på mej eller mamma kom ner till östra med lite saker.
Men jag kommr typ att frysa ändå. Och imorgon är det bajs skola igen !! längtar verkligen ! Men snart måste
vi hitta på något eller vi hade komit på något med hna var inte där så ska väl göra det i veckan någon gång.
Ja då får bni ses vad det är, haha längtar grymt att få göra det. Men nu kommer becca och vi ska hitta på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0