Sa jag verkligen en timme ?


den bjuder jag på

Hello agian.
Förlåt jag sa ju att jag skulle skriva en timme efter man jag kollade på fler och fler porgam
på 5an och mtv. Senså åt jag och hade det mysigt men sen så kom jag på BLOGGEN.
Som sagt va så har vi ju en jätte viktig match imorgon mot Tumba och vi måste vinna den bara.
Vi måste tuffa till oss mycket om vi ska vinna, vi måste spela som i Ungern, då krossar vi alla.
Men senare ikväll kommer jag att ha Hiss eller Diss, det blir väll lite kul ?
Men jag vill ha lite förslag, jag vill göra bloggen lite roligare så kom på något man kan ha. Så fixar jag det. 

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

haha snygg bild ;)

2010-01-15 @ 22:17:13
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Fille

grattis Elin du har hittat den rätta (L) Elin is in love såg på msn (L)

2010-01-15 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0