Tagga till nu elin

HejHej, gick upp kvart i åtta. Jag bara var så pigg och kunde inte sova bara för att jag måste tagga eller som tove och mickis säger "tagga, kötta , kämpa" igår blev det ingen hiss/diss bara för att jag satt där nera med katherine och pratade och kollade på let´s dance. Det är inte ofta jag sitter nere med henne. Men snart är det samling på handbollen eller om en timme drygt så jag ska väll börja tagga till ordentligt. För jag har redan bytit om för typ en timme sen, men jag vill åka nu och kolla på när andra laget spelar men pappa hjälper Tony att flytta idag och det måste han ju hjälpa till med, jag kommer nog inte skriva mer idag tror jag för ska ju till min älskling efter handbollen Rebecca !  Så vi ses imorgon eller på måndag kanske idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0