Tränade med första....

Ja jag vet, jag har inte skrivit på länge men jag har inte haft lust för det är inte lika kul om man inte har några besökare. Idag i skolan så hade jag det jätte kul, jag vet inte vrf men jag hade det. på fotbollen idag så fick jag vara med dom "BRA" och Natta och Bella med det var bara för att johanna inte var där idag då fick jag vara med istället. Fast det gick as dåligt för mej fast på matcherna gick det såär. Sen så hade vi lunch och engelska på engelska så hade vi typ att man skulle göra historier min blev jätte dålig haha. När jag kom hem så gjorde jag lite gröt och tog lite mjölk. :) nu sitter jag bara och kollar på ricky sprocket. Senare ikväll så har jag en match hoppas att det går bättre idag än i helgen. Vi ses snart igen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0