Tumba vs Skogås !

HejHej vi vann, bra spelat tjejer! Jag sa ju att det kanske kom ett inlägg och det gjorde det. Jaja men vi vann ganska stort eller vi drog ifrån efter några minuter i andra halvlek i första var det jämt typ 5-5 eller någor sånt. Efter matchen skulle jag och rebecca och pappa ner till skogås centrum och göra en sak men det gjick inte för det var ingen där :( så vi ska typ göra det på måndag eller tisdag. Längtaaaar ! Men jag pallar inte skriva mkt mer nu för jag har bara lite tråk så jag tänkte att jag skriver väl lite men nu är becca klar snart och har plattat sitt hår vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

nu är finalisterna i måndensblogg uppe !

kolla om du är en av dem ;)

2010-01-16 @ 15:54:04
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0