Skogåsdagen, lyckad

Skogås dagen idag har varit underbar. Har spelat mot p97 och förra året tror jag att vi förlorade med 12-4 (12-2, tjejerna får 2 per mål) Men i år blev det 14-4 till oss (7-4) Haha vi är ju bäst, men efter så badade vi och hade skit kul, jag tänkte ju vara lite smart att ta mig över till en klippa med min handuk så jag simmade och efter halva vägen så tappade jag den :P Alla killar  typ klappade händerna och allt, jag fick typ skrattdamp* Men sen så blev min bikini helt cp så gick upp och fixade det sen kom det är p95 och sprutade vatten på oss med en vattenpistol. Då fick jag damp och ba: Sluta !! Då sa han bara ta av er era handdukar annars blir dom blöta så vi gjorde det och hoppade i men Erika hade kläder så han kastade i henne :) Skrattade as mkt och killarna med.

Mycker info, om min dag !
Har inga bilder, och just har inga träningar förens på fredag (så jä*la skönt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0