Åre

HejHej, jag vet att jag inte har skrivit på länge men det är bara för att jag är i Åre och åker lite skidor. Kom hit i söndags, sen så har det inte hänt så mkt lärt mej åka skidor typ bara, (men är sämst) det var första gången jag åkte så ;)
Jaja imorgon blir det resturang x2 för Stina fyller 6 år så först blir det lunch uppe i Åre sen blir det resturang i Duved där vi bor. Senare lanske jag ska köpa Åre tröja dom var jätte fina, men jag vill bara hem för saknar Natta skit mycket det var lixom mer än 3 veckor sen jag träffade henne :(

Ska snart gå och lägga mej, för att ska ju upp tidigt imorgon och sjunga för Stina, då får vi se vad hon får?
Fast jag vet ju redan men ni får veta det imorgon om ni vill? :)
Imorgon blir det hel dags åknig typ, men jag har inte så mkt mer att säga bara typ att jag ska skriva mer imorgon och ni får veta mer om resan när jag kommer hem då får ni också dom bästa bilderna från Åre/Duved ;)

(bild lösa inlägg tills jg kommer hem)

Kommentarer
Postat av: Tove

Vistt är det kul att åka skidor!! :))

2010-03-26 @ 17:26:20
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0