Fredag igen

God morgon på er. Ska snart till skolan, börjar ju halv 10 idag nice ;) men ska möta Alice och Bella om 5 minuter utan för mej/bella.Nu åp morgonen har jag bara läst igenom engelska och spanskan som vi har senare idag. Sen vid 15.05 har jag utvecklingssamtal :( nej jag hatar det sitta i ett rum och bara prata om en själv. USCH !
Igår var vi ju på victors handboll och dom vann med jätte mkt det blev typ 47-21 ? Haha victor,jonas och marcus var typ bäst ?
Mne nu måste jag göra mej klar för skolan så vi ses vid 16.00 då är jag väll klar i skolan :)


En gamal bil på mej nån jul :P


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kollade igenom kommentarer och såg en från dig jag inte svarat på. Aa visstkan jag skicka den bilden, men via msn då eller? :) <3

2010-03-19 @ 14:53:12
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0