Fredag

Hej på er, jag och syster med bror kom precis hem från resturangen det var väll inte den bästa menmen...
På resturangen eftersom att Stina fyllde 6 år så fick hon choklad som låg där när vi kom och ett A4 kort typ som dom hade gjort på datan. Sen så sjöng alla som var på resturangen för henne *pinit* haha det tyckte hon med). Sen så tog typ mamma och Janne en kopp kaffe men då gick jag.

Idag på dagen så har vi varit i Åre och åkt upp till toppen på hela Åre ;)
Vi skulle ha tagit en sittlift upp och sen byta till ägglift*  Men Stina och Gustav var för korta så vi tog två ägglift, jag tyckte inte att det var så kul jag mådde illa när jag åkte den.
Men jag har inget mer att säga bara at ha en fortsatt bra fredagskväll så ses vi på söndag igen, och då kommer jag blogga som vanligt ;)


Vem vinner let´s dance tror ni?

och GRATTIS STINA

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Hoppas du hade en trevlig lördagskväll:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-28 @ 00:28:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0