Hemma igen

Hejhej är hemma igen, jag opch mamma, anton och gustav var i farsta elle bara jag och mamma för anton och gustav var i länna och något mer. Haha men jag och mamma köpte saker till stina och ett block och en penna som jag ska klistra in mina bilder som jag fick hem på posten igrå :P
Sen så köpte jag en skinnjacka på BikBok + örhängen som jag fick gratis om man köpte för typ mer än 400:-
Och så sen kom Anton och hämtade mej och mamma, då hade anton köpt skidglasögon och en skidhjälm men hjälmen var skitstor ;)
Så vi ska lämna tillbaka den nån dag.

Snart ska vi äta sen ska jag packa, jag vet att ni inte ar fått så mkt bilder man det är bara för att jag inte vet var sladden är :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0