Kulig dag

Hejsan, idag i skolan var det as bra. Först hade vi bara ne matte tävling som jag är sämst på, tror inte jag fick många rätt? Sen så var det rast sen var det SO i typ 90 min, och då gjorde vi religion. Det var skit kul vi hann jätte långt. Sen var det lunch och det var inte gått ;)
Sen var det engelska som jag hatar men det var jätte kul för jag gjorde klart allt först och det var typ första gången någon skrev av mig :P
På rasten så gick jag och Alice och pratade engelska hela tiden (skit kul) det blev ju lite svengelska typ ;)
men senare ikväll så är det match i östra, herrlöaget spelar (våran tränare) så vi ska kolla då. Men innan ska jag städa mitt rum, så vi ses snart.


Partille 09, vi hade åkt ut (var sur o ledsen) ;)

Kommentarer
Postat av: SAGA LINNES

du är alltid lika fin och söt ändå älskling <3

2010-04-07 @ 19:45:12
URL: http://sagalinness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0