Tidigt inlägg

Godmorgon alla pigga :)
Någon som är pigg? Jag är ialla fall det jag vakande klockan 6.15 och kollade å min mobil vad klockan var och på den stog det 9.39 så jag sprang upp för jag trodde att jag hade försovit mej :P men så kollade jag på datan och då var det bara lite över 6. Så jag gick upp och satte mej i soffan med stina och kollade på tv.
Igår efter att jag hämtade stina och gustav så kom jag inte in på min blogg, så kunde inte skriva ;)
Men när klockan var 16 ungefär så åkte jag och mmma till globen och provade nya fotbolls overoller *stavning* sen så skulle jag köpa en ny jacka och en flece* och sen typ ett spel, det blev ett pet shop spel ;)
Haha vist är jag rolig. Men sen när vi kom hem så hade jag typ fått ett packet från Antons pappa så jag öppnade det och det var ett par skidhanskar :)
Men vi ses för det blir för långt nu, pusselin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0