Vi vann !

Hellu allihopa. Spelat handboll idga och vi vann semin mot Tyrold, vi vann med 9-6 ?
Sen var det vila i fem timma ungefär. men medans så kollade vi på f98 som körde B-final. Dom förlorade med det gjorde inte så mkt tycker jag xD Sen så åkte jag och mamma och köpte ett mörk rosa nintendo DSi :)
Jäte glad men kan ta kort, gå ut på internet och typ allt med det, jag kommer att ha med det till åre så kan ju blogg då och till cuper med handbollen :)
Sen vardet final och det var gämt men sen drog vi ifrån och vann mot Tyresö som vi förlorade mot igår, jag borde ha blivit matchens lirare tyckte många med inte dom som delade ut. Men jag är glad att tränaran tyckte att jag var bra, gjorde illa min axel men nu känns det inte alls :)
Men jag har jäte ont i mina ben kan nästa inte gå, men vi ses snart för ska prova att skriva från nintendot xD

Det jag har fått nu :)


Kommentarer
Postat av: hanna

heey, allt bra idag?

2010-03-07 @ 20:36:49
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0