friidrottsdag

Friidrottsdagen var ju idag har ont över allt från igår och i lördags. Fan kan inte ta upp armarna haha, men ni kanske vill veta hur det gick i idag. Först var det Fotboll mitt lag vann med 5-3 sen var det 1500 meter, Bella kom först sen jag på 6.55... GLAD! Efter det var det typ kula haha vann på det stötte 7.80 förra året fick jag 8.10 menmen. Efter kula var det 60 meter och det är jag sämst på men fick ändå 10.06 och 9.53, men Bella vann på det. Hade brännboll sen och det vann mitt lag på, haha igen. Sista vad det längd och det vann Bella på jag kom 2:a. Efter allt var det mat var skit hungrig men åt inte så mkt. Det var ju as kallt ute idag, vrf just idag när man ska vara ute hela tiden?
Aja efter maten gick några upp till klassrummet för vi ville inte frysa mer, senare var det prisutdelning, alla i vår klass trodde Bella skulle vinna sen dom ba och sist tar vi tjejen som vann i 6:an alla ba Bella kom igen nu.... men dom sa inte Isabella dom sa ELIN i 6B !! Blev skit förvånad och typ helt röd i ansiktet.... haha pinit :P
Snart ska jag gå till tandläkaren och laga ett hål :( AJ!!

Bildkommersen !

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig? Smyckestävlingen i min blogg är nu avslutad, men du kan fortfarande få det smycket du ville ha! läs mer om det här; http://emelojs.blogg.se/2010/may/smyckestavlingen-ar-avslutad.html

2010-05-10 @ 15:30:31
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt att du vann :) men konstigt eftersom att bella vann mer ? :O



sv. tack :)

2010-05-10 @ 15:39:23
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0