Hallsberg

Hej, är inte i skolan som ni kanske märker :P Men jag mår skit illa känns som om jag kommer spy typ :(
Ni kanske undrar hur det gick i cupen och det ska jag berätta nu. I första matchen vann vi med 23-0 i andra 40-4 och i sista gruppspela matchen typ 24-6 eller något sånt. Sen i åttondelen vann vi med ganska många bollar tror jag minst 5 allafall. Sen fick vi möta skogås f98 :D Det var ganska jämnt med sen vann vi med några bollar. I semin vann vi mot NKIK men vi hade inga avbytare för att Becca bröt nästan fingrarna på uppvärmningen, och då hade i bara en men tove skulle inte spela så mycket. Så alla blev jätte trötta. Men vi vann och gick till final och möta göksten ett av sveriges bästa lag vi förlorade med 9 bollar men jag bryde mig inte så mycket. Men nu har jag sår över allt. Haha vi ses det blev ett långt inlägg nu :P
Bilder kommer senare, med tog inte så många!

Kommentarer
Postat av: julia

shit, ni vann jue med fett mycke i gruppspelet :)

2010-05-31 @ 09:38:07
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men tvåa är jue bra, grattis !

2010-05-31 @ 12:48:29
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0