Handboll


Spelat handboll hela dagen så har inte hunnit att skriva, men nu kommer det lite. Carro var ju hos mig igår vi kollade på film och snackade (sånt som tjejet brukar) sen idag så hade 96 samling klockan 12.00 och 97 med så Vi åkte typ vid 11.05 eller något och 13.00 var det semi final för både 96/97 båda vann och gick vidare till final men vi förlorade mot Tumba igen, men den här gången med 10-9 :( Så vi fick silver men det spelar inte mig så stor roll men guld hade ju såklart varit rligare det ända är att nu har jag ont i min j**** fot igen !!
Aja 97 vann B-finalen men fick inget ^^. När vi åkte hem så handlade vi lite och jag köpte brun utan sol lotion så nu blir jag brun utan att sola :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha XD

2010-05-09 @ 21:24:41
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men kolla på mig :P <3

2010-05-09 @ 22:09:30
URL: http://kiiissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0